متن دلخواه شما اینجا ...

فروش مستقیم ماهی به رستوران های تهران + زیر قیمت بازار

فروش مستقیم ماهی به رستوران های تهران
فهرست

خرید ماهی در تهران کار نسبتا سختی به شمار می‌رود مخصوصا رستوران های موجود در تهران همواره با مشکل خرید ماهی تازه و ماهی بسته بندی دست و پنجه نرم می‌کنند، البته رستوران‌های خوب و با کیفیت از ماهی های تازه استفاده می کنند در نتیجه خرید ماهی تازه و تامین یک رستوران در یکی از مناطق خوب تهران می تواند کار مشکلی باشد. اما ما در وب سایت زد بازار شرایط را به گونه‌ای برنامه ‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم تمام رستوران های موجود در تهران را تامین کرده و بهترین ماهی های شمال و جنوب ، میگو و غیره را در اختیارشان قرار دهیم. لازم به ذکر است بدانید وب سایت زد بازار دارای استخر های بزرگ می باشد در نتیجه می تواند با تمام قوا برای خدمات رسانی و فروش مستقیم ماهی به رستوران های تهران اعلام آمادگی می کند.

چرا رستوران ها باید از زد بازار خریداری کنند؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث میشود رستوران های بزرگ و برند پایتخت از وبسایت زد بازار محصولات خود را خریداری کنند. برای مثال در وهله اول می‌توانیم به کیفیت ماهی های زد بازار اشاره کنیم توجه داشته باشید که وب سایت زد بازار تمام تلاش خود را کرده تا بتواند بهترین ماهی ها را  پرورش داده و به رستوران ها و هتل های سراسر کشور پخش کند، لازم به ذکر است بدانید که شما با خرید ماهی های تازه و با کیفیت می توانید غذاهای لذیذ طبخ کرده و مشتری های بیشتری را برای رستوران خود جذب کنیم.

مبحث دیگری هم در خرید ماهی از وبسایت زد بازار تاثیرگذار است، همانطور که میدانید در ایام خاص مانند تعطیلات عید نوروز رستوران ها با کمبود مواد اولیه مواجه میشوند و به مواد اولیه بیشتری نسبت به روزهای دیگر نیاز دارند، در نتیجه باید منبعی قوی برای تامین مواد اولیه خود داشته باشند در نتیجه یک رستوران می ‌تواند با تکیه بر وب سایت زد بازار مواد اولیه غذاهای دریایی خود مانند ماهی و میگو را تامین کند و با آرامش کامل شرایط را برای فروش بالا در روزهای خاص رقم بزند.

چگونه باید با وب سایت زد بازار قرار داد بست؟

همکاری با وب سایت زد بازار در هر وضعیت باعث پیروزی شما خواهد شد چون شما در هر شرایطی به یک تیم برای تامین مواد اولیه غذا های دریایی نیازمند هستید در نتیجه وب سایت زد بازار یک تیم مجرب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و در واقع شما می توانید در هر زمان که نیاز به ماهی و میگو داشتید با کارشناس فروش و تیم پشتیبانی وب سایت زد بازار تماس بگیرید لازم به ذکر است بدانید که برای تماس با کارشناس فروش تنها کافیست بر روی لینک ارتباط با ما کلیک کنید.

فروش مستقیم ماهی به رستوران های تهران

همانطور که میدانید هر رستورانی طبق منوی خاصی عمل می کند و در واقع بعضی از رستوران ها ترجیح می دهند از ماهی های جنوب در منی خود استفاده کنند و بعضی از رستوران ها از ماهی های شمال کشور، اما در هر شرایطی ما برای تامین ماهی جنوب و با ماهی شمال آماده هستیم و در قسمت پایین قصد داریم شما را با ماهی های موجود در وب سایت آشنا کنیم.

خرید ماهی شمال برای رستوران ها

در اولین گام بهتر است بدانید که ماهی های شمال از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند  و در منوی بیشتر رستوران ها، ماهی سفید، ماهی قزل آلا و ماهی اوزون برون دیده می شود بهتر است بگوییم که ماهی سفید و ماهی قزل آلا به روش های متنوعی طبخ می شوند. برای مثال ماهی سفید را به صورت ماهی شکم پر یا ماهی سرخ کرده سرو می کنند و ماهی قزل آلا را به صورت کبابی یا سرخ کرده در اختیار مشتری قرار می دهند اما یکی از محبوب ترین ماهی های شمال اوزون برون می‌باشد که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است و ابعاد بسیار بزرگی دارد. اما بهتر است بدانید که این نوع ماهی را بیشتر در رستوران ها به صورت کباب سرو می‌ کنند. در نهایت بهتر است بدانید که ما می توانیم به غیر از این سه نوع ماهی، نمونه هایی دیگر همچون اردک ماهی، ماهی آزاد و ماهی کپور را در وزن های مختلف در اختیار رستوران‌ها در تهران قرار دهیم.

معرفی ماهی های جنوب موجود در وب سایت

بعضی از رستوران ها برای تکمیل منو خود و جذب نظر مثبت مشتری از ماهی های جنوب استفاده می کنند در نتیجه ما در وب سایت زد بازار می توانیم ماهی هایی همچون ماهی شیر، ماهی شوریده، ماهی بیگ هد و ماهی حلوا سیاه را به صورت عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

دلیل مصرف بالا ماهی در رستوران ها چیست؟

مصرف بالای ماهی رستوران و دلایل مختلفی دارد که بیشتر دلایل آن هم به مفید بودن ماهی برای بدن مربوط می شود در واقع همانطور که می دانید ماهی خواص بسیار زیادی برای بدن انسان دارد در نتیجه خوردن ماهی در بسیاری از مواقع بهتر از خوردن مابقی غذاها است البته این مسئله را باید در نظر گرفت که ارزش غذایی ماهی آنقدر بالا است که بسیاری از غذاها اصلاً قابل قیاس با ماهی و مابقی آبزیان نیستند برای مثال بهتر است بدانید که بدن انسان امگا ۳ تولید نمی‌کند در نتیجه ما باید مواد غذایی مصرف کنیم که بدن ما بتواند امگا ۳ جذب کند و جذب امگا 3 تنها از طریق مصرف ماهی امکان پذیر است، اما دلایل دیگری هم وجود دارد برای مثال بهتر است بدانید که ماهی سرشار از پروتئین است و در کنار فواید زیادی که برای بدن دارد از تنوع بسیار زیادی در غذا برخوردار می باشد.

نکته بسیار مهم

در انتهای محتوا بهتر است که ختم کلام را خدمت شما عرض کنم، توجه داشته باشید که  همکاری با تیم زد بازار می ‌تواند اطمینان خاطر در شما ایجاد کند چون ما همواره پشتیبان شما هستیم، تضمین ۱۰۰% می دهیم  که مقدار ماهی مورد نیاز شما در تمام فصول سال تامین گردد. در انتها برای اینکه بتوان با ماهی های تازه وب سایت بازار به طور کامل آشنا شوید می توانید بر روی لینک خرید ماهی تازه کلیک کرده و مشخصات تمام ماهی ها را مورد بررسی قرار دهید.

5/5 - (2 votes)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.